Власне, це не зовсім прем’єра: на китайському ринку цей кросовер продається ще з 2021 року під назвою BYD Yuan Plus, та й на деякі інші ринки він уже встиг вийти протягом останніх кількох місяців.
Саме головне тут – архітектура BYD e-Platform 3.0 з 800-вольтовою бортовою мережею, яка дозволяє заряджати 60-кіловатну акумуляторну батарею з 30% до 80% усього за 30 хвилин. Сам елемент живлення також інноваційний – літій-залізо-фосфатний.
Задекларований запас ходу згідно циклу WLTP у 204-сильного передньопривідного електрокросовера складає 510 кілометрів, але можна обратии й меншу батарею – на 50 кВт*год. У другому випадку авто проїде на повній зарядці близько 420 кілометрів.
Саме важливе в європейському дебюті BYD Atto 3 зовсім не це. Головне – сам факт дебюту. На думку фахівців, великий та красивий стенд на Паризькій автовиставці знаменує початок повноцінної експансії китайського бренду.