BMW i4 eDrive40 зовні практично не відрізняється від автомобіля 4-ї серії з двигуном внутрішнього згоряння. Він навіть має вихлопні труби ззаду.
Технічні характеристики BMW i4 eDrive40:
Двигун: 335 к.с. і 429.8 Нм крутного моменту, задній привід (версія M50 – AWD 536 к.с.) Акумулятор: 81 кВтг Зарядка: 11 кВт змінного струму, 190 кВт CCS L3, 109 миль за 10 хвилин Дальність: 301 миля Вага: 4
Компанія BMW представила свій суббренд “i” у 2011 році під назвою “Project i”, і того ж року дебютував прототип і спеціально побудований i3. З 2013 року компанія повністю продає електричний BMW i3. Незабаром після цього компанія випустила плагін-гібридний двомісний суперспорткар i8.
BMW періодично оновлювала i3, оснащуючи його гібридним газовим двигуном REX, збільшеним запасом ходу та більшою потужністю. На початку цього року продажі i4, iX та i7 EV були припинені. BMW зі своїми партнерами в Китаї зараз продає інший i3, який більше схожий на седан 3-ї серії.
Перше, на що звертаєш увагу, наскільки він схожий на стандартний BMW 4 серії. У нього такі ж ґрати радіатора, такий же капот, задня частина, в тому числі те, що на перший погляд виглядає як вихлопні труби. Навіть порт зарядки знаходиться там, де і лючок бензобака.
При цьому варто відзначити, що якість автомобіля та керування дарують феноменальні відчуття. BMW i4 відчувається солідним у всьому. Дуже приємний інтер’єр, широкоекранна проекція CarPlay/Android Auto – особливо з картами. BMW називає цю систему iDrive 8 – і вона працює через великий вигнутий 14,9-дюймовий сенсорний екран, плавно інтегрований з 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів. Сидіння зручні, а регульована бічна підтримка – це приголомшливе.
Про ходові якості BMW i4: дорожній шум практично відсутній, входження в поворот стійке, тверде. У цьому автомобілі відчувається висока продуманість у багатьох відношеннях.
i4 важче на 1000 фунтів, ніж бензинові версії цього автомобіля, ця вага припадає на акумулятори, даючи додаткову стійкість, тому є відчуття, що керованість стала кращою.